Lördag

Dagen började med att jag drog hem till familjen Bergman runt 12. Åkte med dom till flen och kom fram dit vid 3 ungefär. Vi kom hem till Kajsas morfar i ett gulligt hus. Jag hanna och Kajsa spela lite kort och gjorde oss iordning. Vid 5 ungefär kom ollie och vi drog till festlokalen. Gjorde iorning lite där och runt halv 7 kom alla gäster. 140 st ungefär och vi hälsa alla välkomna och dela ut välkomsdrinkar. lite senare vare dags för att servera mat. säger bara en sak: En av dom stressigaste sakerna jag någonsin har gjort haha. Men kul vare ;D och vi va väldigt duktiga, vi fick mycke beröm :) framåt småtimamrna vare dans och sång :) haha vi brudar ägde dansgolvet;) runt halv två drog åkte jag och pärona hem till farmor och farfar där vi har sovit inatt.
En gryymt lyckad dag/natt. Och ett stort grattis till Maria (kajsas mamma), Katharina (tror jag hon hette:$, kajsas moster), och Helen (tror jag hon hette:$, kajsas mammas kusse) som har fyllt år och hade festen.
En bamsekram från anna :)

 ! har tyvärr ingen bild, är inne på farfars data "/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0