new moon!

nu har jag sett den nya twilight filmen! sååå himla bra :D
nu är jag hemma hos lilla inez som hämtar lite kläder för hon ska slagga hos mig :) idag har jag spelat match och som ni såg i inlägget under så fick jag utvisning :(  först fick jag ett gult kort, sen en 2-min utvisning och sen en till. vid den tredje 2-min utvisningen så får man gå av plan och inte gå upp bland publiken :( så jag fick nt ens tacka för matchen....
aja, sen åkte jag, inez o asta till kista där vi kollade på astrid stora idol niklas hocker!
men nu ska jag vara social mot inez, hade gött ;) //H
funkar inte att lägga upp bilder :/

Kommentarer
Postat av: Malin <3

Men Hanna dåe :P

Va höll du på med på planen egentligen? :P

Haha

2009-11-22 @ 01:58:09
URL: http://backsater.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha, vad ska jag säga?

jag kanske kör liiite fult :P

2009-11-23 @ 08:25:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0