inte glad!

nej som sagt, är nt glad. trodde jag skulle vara inne på Råsunda nu för att fira de efterlängtade guldet som gnaget tog hem igår. men nää, inget råsunda för mig :( va tänkt att jag skulle dit med pappsen, men han fick andra planer-.- sen tänkte jag flörta till mig en plats med anton, adam och emil men sen skulle nt dom heller då :/, sen frågade Lukas om jag ville hänga med han, Gustav och Micke men har man oroliga föräldrar, blir de nej till att åka in utan någon förälder -.- så de blev en hemma kväll för lilla mig, fast får se om jag rutnar helt på de då drar jag nog hem till bergman ett litet tag(; just nu sitter jag framför fejjan och msn med en stooor skål med halvsmält glass och mycke kanel, så nu är jag lite gladare. som dom säger i filmen "svensson svensson" : Är magen glad är människan glad. haha jaa jag vene kanske stämmer ;)
haha en bild på mig och sötnosen kajsa innan en träning ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0