Det är dags för FREDAGSMYYS (8) ;D

Äntligen freeeeedag!
I skolan har de nt hänt ngt speciellt, har haft engelska, svenska, bild, och idrott. På bilden ska vi mordärnesera (stavning?) ett gammalt konstverk, då har jag tagit tuttanchano(stavning?) och satt in mitt ansikte ist haha så vi får se hur de går;) och på idrotten spela vi basket. hahah nt rikitgt min bästa sport kasnke hahaha. Vid 5 (tror jag mammsen sa) ska vi ta tåget in till staden och gå på ngn teater med massa komiker, "kvarteret skatan" elr ngt sånt och sen gå ut och käka ngt smaskitgt. En liten myysig kväll med la familia ;)
Ha en suuper fredag everybody ;) <3

hahah jag och bergman i våra seeexiga brillor haha ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0