dagen

Sitter här med bergman och geekar fejjan och spotify (spotify is my drug)
idag har jag varit hos doktorn inte kul. sen åkte jag direkt till s:t erikskyrkan och spela in två låtar till, till skivan. sen fick vi 3 timmar och en kvarts håltimme så då grod vi till sollentuna centrum och gick och käka, fika och kolla i affärer. Sen gick vi tillbaka till kyrkan igen och spela in en låt till sen fick vi sluta. Åkte förbi norrviken skolan och tog sällis med dom hem. Bergman hängde med mig och hjälpte mig med so:arbetet som ska vara inne i morron -.- Nu ska vi snart käka sen har vi inget planerat. Blev en snabb sammanfattning om dagen. hare bra!

haha jaa vi får våra ryck ibland ;)
(bild från thailand)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0