bad uppdatering

som sagt en dålig uppdatering från min sida, men hela helgen har jag tillbringaat på en båt, så har inte haft tillgång till en data. Har varit på kryssning med hela tjocka släkten till helsingfors och va där i en dag oxå, trevligt trevligt. åkte fredag eftermidag och kom hem söndag morgon. På söndan va jag först med gullungarna bergman och inez och vi satt mest och kolla p åtv och snacka lite skit (de är vi bra på), sen vid 5 drog jag ner till nottviken och kolla pöjkens match, sen drog vi hem till han, lite trelvligt som vanligt ;)<3
Nu ska jag nog ta en liten titt på matten (har prov onsdag, torsdag), engelska (redovisning i morron), spanska (prov nästa vecka) och sist men inte minst so (inlämningsarbete till på onsdag). orkar verkligen inte med skolan just nu! men man har väll inget val -.-


SANT!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0