snö, snö, snö och lite mer snö ;D

herre guud vad det snöar :O hur mysigt som helst och har vi tur får vi en vit jul :) Har varit dåligt med uppdateringar från min sida men har inte haft tid helt enkelt. I fredada hade jag en väldigt slapp dag. Jag sov till typ 11 sen satt jag bara hemma vid datan och tv:n. Vid två gick jag hem till bergmans och åkte med dom till Lidingö och stod parkeringsvakt, har bara ett ordatt säga om de - KALLT! När vi kom hem pckade vi och sen drog vi hem till lilla adam och där va anton och petter. När vi kom dit spela vi fifa sen drog vi och käka, under kvällen kolla vi på filmer satt och snacka, hade snöbollskrig och mycket annat. På lördan drog bergman hem vid halv 1 då drog vi andra (jag, anton adam och petter) till Norrvikens IP och kolla på sollentuna-BP fast vi kollade bara första halvlek för sen var det för kallt. vi drog hem till adam igen och sen kom antons föräldrar och jag och adam hängde med hem till familjen lund. Där bada vi jacuzzi och prata, vi käka och lite annat. sen drog jag hem och kolla sista på barcamatchen och vid halv 8 hade jag däckat i soffan. Sov i två timmar där sen gick jag och la mig, och idag vakna jag vid 10 (SHIIT VA LÄNGE JAG SLAGGA INATT :O), men fick ju inte så jätte mycket sömn natten innan för en viss person hade väldigt kul kl halv 7 (bara han som hade kul då:P).
Idag ska jag träffa jenny tror jag planerna var va väldigt länge sen jag träffa den lilla busungen :)


haha jag och ebba på so-lektionen (fullt normala!)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0