snart är det jul! :D

SNART ÄR DET JUL OCH JAG ÄR GLAD! :D

idag har jag varit i skolan och fått reda på lite betyg. vg i svenska och i so och g i slöjd men om jag fortsätter som jag har gjort så blir det ett vg i vår :) jag har föresten fått en ny jacka, jag fick den i julklappskalendern idag :) men så smart som man är så glömmer jag att ta ut mitt busskort och mina kycklar från den gamla jackan så jag fick låna bussremsa av anna :P

aja, ikv ska jag iaf träffa anna panna. jag har inte träffat henne på 3 kvällar! HELT OTROLIGT! :O
haha, ganska mkt om man heter anna och hanna :P

//H


så här såg det ut när jag kom hem igår :D min julklappskalender i år :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0