sjuk

kom precis hem. Åkte till stan (karlberg) till Filadelfiakyrkan vid halv 10 för att repa till konserten vi har i morgon men kunde inte vara med länge innan jag gick och satte mig. Hade sån grym huvudverk och va helt hängig och är jätte förkyld. så jag satte mig på tåget hem. Nu sitter jag inlindad i filtar i soffan och kollar på one tree hill, ett grymt bra program asså! :)
skulle egentligen till sollentuna centrum med kajsa idag och handla lite julklappar och så, men de får bli en annan dag, idag ska jag chilla gaalet så jag blir frisk till konserten i morgon.
Hare bra,från en sjukling till (hörde att bergman oxå va risig/: KRYA PÅ DIG GUMMAN!)

haha guu va sööt(:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0