my day!

idag hade jag sovmorgon! lång historia om vrf men vi började iaf kl 9.40 :) då hade vi fotbollsträning, sen hade vi svenska. sen var det lunsh men jag skulle till doktorn så jag åt mat lite snabbt sen drog jag till sollentuna centrum. det har verkligen blivit fint där!

haha, idag så bytte jag om hemma innan fotbollen så jag skulle packa ner dom grejer jag skulle ha restan av dan i min väska. jag tror jag haar med mig ALLT men när vi är klara och har duschat o allt så ser jag att jag har glömt mina jeans! men jag fick iaf låna ett par mjukisbyxor av jossan men när jag kom till sollentuna centrum så kände jag att jag inte kunde gå runt i mjukisbyxor så jag köpte ett par jeans :) haha, så nu har jag ett till par jeans :P

aja, ikv blire träning och plugg -.- inte kul att plugga asso....//Hanna


BILDER FRÅN ANNAS FEST! :) (lite sent menmen)

lägg märke till att jag är ett huvud längre än anna ;)


jag ser fett bitchig ut menmen :P

Kommentarer
Postat av: anna

och lägg märke till att hanna har ett par klackskor på sig!!!

2009-12-02 @ 16:50:23
URL: http://tvavibybarn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0