min dag i text

idag har jag varit ute och åkt pullka och gjort snögubbe med bergman. sen vid ett drog jag till mina kussar och firade jul där. fick presentkort på make up store på 500 kr och en gratis sminkning och 1200 kr :)
va väldigt kul att tröffa lilla amanda (en va kussarna) haha vi är fan inte normala tsm (vem är jag normal med?). haha vi tyckte att vår kusse hade en väldigt äcklig katt, så vi lockade in den i en kartong och så stängde vi kartongn så den inte kunde komma ut, haha vilka djurvänner vi är :P
drog hem därifrån vid 7-hakv 8 tror jag klockan var. då ringde jag bergman så vi gick ut och gick en promenad sen drog vi förbi petter. där kollade vi på narnia, usch sämsta filmen asså -.- fast dom tyckte tydligen att den var väldigt bra... sen satt vi och snacka och lekte med några träsvärd haha väldigt kul (sorry petter för att jag slog dig i huvet med ett men de va väldigt kul-hahah).
nu ska jag gå och borsta tänderna sen lägga mig och läsa en skvaller tidning, lika kul som vanligt ;)

får bli en gullig liten bild på mig och ollie-bollie.

ollie, om du läser dehär. ta åt dig: Jag hoppas allt kan bli som förut, och jag ska göra allt för att de ska bli så, jag hoppas du oxå kokmmer kämpa. du ska veta att du har en stooor plats i mitt hjärta och den platsen kommer alltid att tillhöra just dig! jag älskar dig gumman!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0