JULLOV! ;D

Yees då har man jullov då ;) sova ut på mornarna, inga läxor, käka god mat, bara umgås med kompisar och göra de man vill- SJUUUUUUKT HÄRLIGT.
kom precis hem, har varit på stinsen med anton och adam och kollat på julklappar men blev inget köpt, för en viss person vääägrar att säga vad han önsakr sig ... :p
Ikväll ska jag träffa bergman ett tag tror jag planerna va, sen bara slappa framför tv:n.
I morgon tror jag att jag ska ta en tur till sollentuna c och gå runt och bara chilla sen på eftermiddagen vid 3 ska jag och bergman stå parkeringsvakt på liiiiiidingö (samlar in pengar till laget), sen på kvällen ska "gänget" slagga hemma hos Adam, ska bli kuul och myys ;)

JAG ÄLSKAR O´BOY!<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0