en helt UNDERBAR helg!

Fredag:
skolan va sjuukt skön, vi fika på engelskan sen vare 6:orna som hade lucia tåg (dom är ju för sööta) sen vare håltimme då drog jag, matilda och julia till abbas och köpte goodis (ovanligt...) sen vare bild, sen lunch och sist idrott. Fick reda på idrottsbetygt, har ett starkt vg.
efter skolan drog jag och mötte bergman i norrviken sen drog vi hem till mig hämta träningskläder sen drog vi till bergman och käka sen drog vi på fysträning, jobbigt men riktigt kul.
Efter träningen skynda vi oss hem och packa sen drog vi hem till lilla anton. Då käka vi tacos, mumms.. sen bada vi jacuzzi, spela spel, snacka, kolla på film och mycke annat. En gryymt lyckad kväll :)
Lördag:
Vaknade hemma hos familjen lund. halv 8 va klockan då (mycket sömn..) sen drog anton och adam på träning och jag, bergman och petter va kvar och kolla på barnprogram och käka frulle och så, sen fick vi skjuts utav anton pappa (taack!) hem. vid halv 12 drog jag till Ica Maxi där vi (alla tjejer i åttan) skulle gå lucia tåg.
Vid ett åker vi hem och anton och adam hänka. va med dom ett tag sen kom lilla bergman förbi oxå.
Vid fyra drar jag bergman och ollie hem till fia-lotta och käkr en tysk middag (va skiit gott) till efterrätt frukt doppad i chokladfontän (kan de bli bättre!?) sen bada vi jacuzzi med aniksmasker och satt och snacka skit, sen kolla vi på film och snacka lite mer och sen vid halv 12 hadejag och bergman slocknat (fick ju nt så mkt sömn natten innan) medan ollie och fia va vakna till typ 4 elr va de va.
Söndag:
vakna upp hos fia vid halv 12. då gjorde vi amerikanska pannkakor till frukost(/lunch) sen gjorde vi iorning oss, och jag bergman och ollie tog bussen till sollentuna centrum. Jag va tvungen att köpa en tröja till julkonserten till på tisdag och ett par leggings. sen tog vi bussen hem. och nu är jag hemma och gör nada. 
 
min helg, och blää i morron är de skola -.-


haha bjuder på en bild på mig och ollie :) <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0