En dag till hemma

japp som sagt, blir hemma idag oxå. har nog ingen feber, men jag hostar, hostar och hostar, och måste vila upp mig till konserten ikväll. Den här dagen har inte börjat bra, har tappat allt jag hållt i -.- när jag skulle ta ut smöret från kylskåpet åker ju såklart de ner på golvet och säger SPLASH (smör på hela golvet -.-) när jag skulle ta ut osten åker ju såklart den oxkså ner på marken och där på ligger en osthyvel oxå som hamnar på mitt ben så jag skar mig på den oxå, vad händer här näst!? :S idag ska ajg vara i stan kl kvart över 4 för då ska vi ha julkonsert i filadelfiakyrkan, sen händer inge mer speciellt idag. Ha en bra dag! ;)

¨
asså guuu va sööta bilder jag hittar på djur :) tänk om man hade en sån där som husdjur, man skulle gå och krama dom hela tiden ju :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0