dagen

idag vakna jag vid 12 och gick upp och käka frulle i lugn och ro, sen blev de lite smått stressigt när jag kom på att ag skulle ta bussen som gick 56 från humlevägen. Hann iaf med den bussen och tog tåget och sen en till buss tills jag va framme i bollstanäs. Va hos lilla anton till klockan halv 4 ungefär då jag fick skjuts hem:) precis när jag kommer innanför dörren ringer ollie och frågar om jag kan komma över och självklart bangar man nt på att träffa en sån bruud ;) gick över dit och bara satt och snakca massa skit :) sen drog jag hem och käka, och efter att köttbullarna och spaghettin va i magen drog jag över till ollie igen och då va fia där oxå :) sen kom hanna vid 10 ungefär. Kändes skit skönt att träffa alla dom igen:)
Nu håller jag på att kollar och ta fram vilka kläder jag ska ha i morron när ag ska stå parkeringsvakt i 3 timmar. så om ni nt har ngt för er och är på Lidingö(stor chans) så får ni gärna titta förbi ngt torg där typ hahah vet nt vad de heter men där kommer iaf jag, bergman och kajsa stå och vifta så fint ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0