Mobilblogg- The day Idag har skolan haft ...

Mobilblogg- The day Idag har skolan haft cykelorientering och det gick faktiskt bra förutom att våra lapp försvann så vi kunde inte få några poäng :P Efter cykelorienteringen så drog vi till badberget och badade o solade. Efter ett tag åkte jag till Sollentuna C för att möta upp Jossan och Frida. Efter det drog jag till badberget igen, sen drog vi till vallen för att träffa Ralle o Beijer :) Sen var det bara att skynda sig hem för att göra sig iordning inför Fannys tjejmiddag! Jag som är en sån tidsoptimist(nooot) missar såklart bussen men jättesnälla Elin räddade min dag o körde mig till Rotebro station :D // B


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0