dagen

Dagen började med en gudstjänst i över 1 timma. bara en kvar WIHOO!
Sen drog jag hem till ollan-bollan ett tag med jenny också, sen skulle ollie på match då drog jag och jenny ut och jenny skulle möta ngn jacob typ så jag hängde med och va med dom (jenny, jacob och hans kompis oscar, tror jag han hette) i typ en kvart eller ngt, sen drog jag hem och bytte om och käka sen va de match mot enskede och vi vann med 3-2 GRYMT TJEJER!

Sen vid halv 8 drog jag ner till norrviken och träffade bergman, fille, moa, kajsa, maja och kollade på några när dom spela fotboll.

Nu har jag inget mer att skriva än att det är skola i mororn BUUUU!

Juste!
Spelar ingen roll hur det gick i derbyt idag och var dom ligger i tabellen just nu, gnaget kommer alltid vara kärlek för mig!



Kommentarer
Postat av: AIK Fan!

GNAGET ÄR ALLTID BÄST OCH KOMMER ALLTID ATT VARA

2010-05-02 @ 22:59:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0