00.22

Då ligger man i sängen halvt död och ska alldeles strax slagga.

dagen har bestått av:
kollat på sfif-djursholm p95
fått massa nya kläder som bergmans kusse skulle slänga (kommer upp bilder senare när jag orkar:P)
träning
grillning
godis
cykling
film

En lyckad dag :)
I morron ska jag upp 9 för att dra till optikern och fixa linser (äntligen) sen ska jag möta upp Bergman och Kajsa på stinsen för att leta present.

Och om ni ser ngn som kommer springa runt och desperat leta efter ngt att ha på mig på festen på lördag så är de lilla jag.

Nä nu får de bli sova för min del så jag kommer upp i morron bitti.


Säger god natt med den här bilden idag.
Jag älskar dig anton!

Kommentarer
Postat av: Nellie

Naaaw! Det kanske var bra att jag tog lite bilder på er trots allt! :D <3

2010-05-14 @ 08:04:08
URL: http://thenellie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0